Вашето запитване е изпратено успешно.
Попълнете полетата коректно!
Изпрати обявата по Email
Модел |
Chevrolet Alero |
Цена |
4 300 лв. |
Състояние |
Употребяван |
Тип |
Седан |
Произведено |
ноември 2000 г. |
Тип двигател |
Chevrolet Alero Бензин |
Мощност[к.с.] |
150 к.с |
Скоростна кутия |
Автоматична |
Цвят |
Светло син |
Пробег |
188331 км |
|
|
Здравейте предлагам една голяма атракция - Chevrolet Oldsmobile Alero GLS. Изключително рядък, елегантен и красив автомобил, както от вън, така и от вътре за годините си. Колата има история и е много малко позната сред хората. Това е последният модел на марката и е част от стратегията на компанията да навлезне на европейския пазар, в последствие започват да я предлагат като шевролет за да бъде разпознаваема. Това обаче не се получава и в резултат на ниските продажби GM решава да свали Oldsmobile като марка. В нашите части е предлагана само в Белгия, Холандия и Израел. Колата е карана : 76 000 км в Белгия 103 000 км в Холандия 9 000 км България В Холандия не е карана 3 години в представителство на Волво преди да бъде закупена и докарана на собствен ход в България. Прекарва 2 години в България без да се кара и е закупена от мен в прашен вид. Екстрите, които предлага колата са: Автоматични фарове Автопилот Електрическа седалка за шофьора Кожен салон и волан Два входа за 12V Многоточково интериорно бизнес осветление Аудио система с 6 говорителя Система ETS против пързаляне 4 къп холдера, 2 жабки, пепелник Автоматично и ръчно заключване на вратите Бутон за отваряне на багажника на дистанционното без да е необходимо да се отключва колата Заключване на задните прозорци и врати при возене на деца. Допълнителни екстри, които съм добавил по моя визия и план: Замяна на халогенни фарове, стопове, габарити и интериорно осветление с LED. Натоварването върху акумулатора е с 60% по ниско натоварване. Фаровете са регулирани както следва: Къси H7 LED 4300k Дълги H1 LED 6000k с иновативни за цокъла турбини. Голям кеф е като се кара нощем? AUX кабел с касетка, което е много по-качесвен вариант от трансмитерите, а също така смятам че оригиналното радио си е топ и класика с колата. Датчик за следене нивото на акумулатора. Актуално техническо състояние на колата: Колата като цяло е здрава и всички системи работят в изправност без да се чуват по особенни шумове. ? ? Проблем може да се окаже липсата на катализатора при прегледите. При необходимост с всички разходи ще струва около 500 лв да се купи, достави и монтира. Не работят електрическите огледала но могат да се настройват ръчно, също така могат и да се оправят. Проблем беше модулът с бутоните. Има резервен. Поддръжка: На 181000 км сменени масла филтри, антифриз, компресор на климатик, ангренажен ремък и ролки. Рециклирани са механизмите на задните прозорци, тъй като характерно за модела пластините на повдигачите бяха от пластмаса типично за GM? . Сега си работят нормално. Сменен преден ляв говорител и рециклиран десен, тъй като десния все още си работи добре. Почистени пиновете на големите бушони от патина. Хубаво е да се почистват поне веднъж на 1-2 години. Диагностика на климатичната система. Системата не изпуска, обаче се оказа че заменения компресор изпуска. Казаха ми, че ако са уплътнения могат да се оправят. Колата е пръскана против ръжда, но като всяка кола за годините процеса си върви. Това че има ръжди на места не значи, че не е здрава. Части: Колата е масов автомобил в Америка и части за колата има. Части има в carco. bg, както могат да се внасят и от Испания и Холандия, но вече по трудно. Пример: Компресора за климатика струваше 100 с доставка. Силни страни за автомобила: В Сащ обикновено ги карат до ръжда, обикновено тогава ги хрърлят. Окачването на тези автомобили е здраво и вози много комфортно, като шофьор се усеща, обаче като пасажер почти не усещаш неравности по пътя. Комфортен интериор. Градски разход на гориво 11-13л/100 км. Изключително впечатляващо покритие на боята за годините видно на снимките. Слаби страни: Външни козметични забелешки. Броните са пластмасови и няма да избият ръжда. Като всеки опелски автомобил обича маслото, в рамките на нормалното. Особени страни: Фабричен дефект с централното. Понякога, за да запали колата трябва да се използват копчетата за отключване и заключване, тогава компютъра разпознава ключа и колата пали. Работна температура 90-105 Перките за охлаждане се включват на 105 по заводски план и охлаждат бързо до 90 Части и допълнителни неща към колата: Резервна гума, Инструменти, Жилетка, Крик, Пожарогасител и Аптечка. Два оригинални ключа с дистанционни Оригиналното упътване за колата на Холандски Сервизни книжки 3 Резервни оригинални алуминиеви джанти Резервен ляв фар Резервни LED крушки за фарове, стопове и интериорно осветление Туба за гориво Два чифта нови накладки Нови подгревни свещи Нов маслен филтър 2 броя говорители Thunder защото задните са за смяна Резервни модули за ел. огледала и ел. стъкла Iphone 4S отключен. Той си е просто за атракцията. ? Платени: Данък платен Гражданска до 11 февруари Технически преглед до 24 Ноември Причина за продажба: За жалост колелото се върти и съм в трудно финансово положение и фактически не мога в момента да се грижа за нея, за да я съхраня. Също така и не съм предвиждал колата да ми е за работа. Досега съм я карал за удоволствие и разпускане вечерно време, но вече нямам време за това. С тези задръствания също избягвам и да шофирам през деня, защото не виждам смисъл. От какво се нуждае колата: На първо четене Двете предни летни гуми са за хвърляне. Към джантите има една нова лятна гума дот 2019 задните две летни съвпадат със същия дот и са си с добър грайфер. Нови зимни гуми. Колата няма зимни гуми, защото не е карана в зимни условия. Наближава километри за смяна на масло на двигател. Препоръчително във времето: Смяна на маслото на волана. Волана си работи нормално просто му идва времето. Филтриране и рециклиране маслото на скоростната кутия. До година две е хубаво да се обърне внимание на предни тампони и заден десен амортисьор. Хубаво е да си има гараж Финален коментар: Това е цялата информация, с която разполагам и времето, което аз и други хора сме отделили за да може тази кола да радва и смайва хората по улиците. Колата си е атракция и си струва да се съхрани като ретро автомобил. Подходяща е за събития, сцени или мераклия с интерес към хобито. Цената е 4300 лева, но не е крайна. Според търсенето на пазара може да е по-ниска или по-висока. Цената включва всичко написано до тук, разходите по изповядване на прехвърляне и разбира се разумен аргументиран коментар на цената при оглед, тест и диагностика. За огледи, контакт и допълнителни въпроси може да звъните или пишете по вайбър. При прозвъняване понякога връщам обаждане. Възможност за огледи Събота и Неделя с предварителна уговорка.
Други
4(5) Врати |
LED фарове |
USB, audio\video, IN\AUX изводи |
Адаптивни предни светлини |
Датчик за светлина |
Ел. Огледала |
Ел. Стъкла |
Ел. регулиране на седалките |
Електронна програма за стабилизиране |
Климатик |
Кожен салон |
Металик |
С регистрация |
Сервизна книжка |
Серво усилвател на волана |
Система за защита от пробуксуване |
Система за контрол на скоростта (автопилот) |
Стерео уредба |
Обявата Chevrolet Alero GLS 2.4 Twincam LD9: 4 300 е коригирана на 12.11.2024 г. в 00:43 часа
Преглеждания на обявата: 20